Lebih info di www.facebook.com/Giffarine.my

Selasa, 20 Mac 2012

SYARAT-SYARAT MENJADI AHLI

SYARAT-SYARAT MENJADI AHLI
- Individu yang berumur 18 tahun ke atas dan layak untuk mendaftar sebagai ahli Giffarine dengan syarat permohonan tersebut ditaja oleh penaja lain yang telah berdaftar dengan sah.
- Suami isteri hendaklah mendaftar bersama dan menggunakan kad keahlian yang sama.

- Bayaran
keahlian seumur hidup adalah RM35.00 untuk kit pemasaran dan katalog produk.

- Borang pendaftaran keahlian hendaklah diisi dengan tepat dan ditandatangani serta hendaklah diserahkan kepada cawangan stokis yang berdekatan atau melalui penaja.
- Tunjukkan kad keahlian atau nyatakan nombor keahlian setiap kali anda membeli produk atau berurusan di stokis bagi menyemak pendapatan ahli tajaan (Downline) sila hubungi stokis yang berdekatan.
- Jika kehilangan kad keahlian atau ingin membuat pertukaran alamat, sila hubungi stokis terdekat atau penaja dalam tempoh 30 hari.
- Tertakluk kepada syarat dan peraturan Akta Jualan Langsung 1993 yang ditetapkan olejh pihak kerajaan (dan pindaan padanya).

# Kepada anda yang berminat untuk menjadi agen Giffarine sila berhubung dengan Fiza 012 261 6946 ataupun email ke giffarine4unme@gmail.com ataupun dengan agen yang telah berdaftar. Senarai agen boleh di dapati dari senarai yang disediakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan