Lebih info di www.facebook.com/Giffarine.my

Jumaat, 16 Mac 2012

GUNA BARANG DAPAT DUIT

GUNA BARANG DAPAT DUIT
 
AMAT MUDAH
Setiap Bulan anda membeli barangan seperti Alat Solek(Bedak, Lipstik, foundation), Barangan seisi rumah (Sabun, Shampoo, Deodoran, Sabun Basuh, Mandian Bayi), Makanan dan Minuman kesihatan.  Tukarkan belian anda itu dari supermarket ke Rangakain Produk Giffarine yang menyediakan kelengkapan seisi rumah yang bertaraf "World Class".  Dengan menukar jenama dan pembelian anda ke Giffarine, anda diberi potongan harga sehingga 25% dan bonus tambahan sebanyak 25% lagi.

 
Kepada mereka yang berminat untuk menjana pendapatan LUAR BIASA ,  satu Sistem Kejayaan, Sistem Pendidikan dan Mentor kejayaan telah tersedia dimana anda hanya perlu mengikutinya langkah demi langkah untuk mencipta kejayaan bersama kami.

 
MENJADI PEMIMPIN RANGKAIAN

Giffarine baru beroperasi 2 tahun dan anda mempunyai PELUANG & POTENSI yang amat besar untuk menjadi PEMIMPIN Usahawan dan Pengguna di tempat anda . Saya hanya perlukan 20 orang yang BENAR-BENAR Serius untuk membantu saya MEMBANTU ORANG LAIN MENCAPAI IMPIAN MEREKA. Inilah KONSEP yang ingin dibawah dimana kita saling bantu membantu dalam memburu IMPIAN yang ingin kita capai.

PASTIKAN anda menjadi ahli GIFFARINE hari ini dengan  Yuran Keahlian hanya RM35.00 sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan